lördag 1 december 2012

en sånhär dag.

idag är det en sån dag då jag bara skulle vilja ligga i sängen under täcket.. Dels för att här är iskallt i mitt rum(typ 14-15grader kanske utan att överdriva), då har jag haft värmen uppskruvad på 75f (ingen aning om vad det är i celsius, men det är den högsta/varmaste temperaturen man kan ha på här inne) hela natten.. Tror att mitt ena fönster har något fel och släpper in kyla.. ush fy!!
sen är jag också på väldigt irriterat/dåligt humör plus att jag har huvudvärk.. SKönt så har jag fått ha sovmorgon idag. fast jag nog egentligen vaknde typ kl8:45 men jag har bara legat i sängen och slöat efter det(nej egentligen har luggit och spelat angrybirds, hehe).

Snart ska jag stiga upp och gå och äta lite morgonmål. Btw jag skriver det här inlägget på min nya 'tablett', därav alla konstiga stavfel eftersom jag inte orkar redigera det, hehe.


Men glad lillajul åt er alla iaf. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar