fredag 7 december 2012

toys R us



Mitt EGET metrokort.


Toys 'R Us
Tog inte så mycket bilder eftersom jag mest bara sökte efter julklappar. Men det blev inte så mycket julklappar trots allt då det var så många våningar och våningarna var så stora så det fanns så mycket att välja mellan så kunde inte bestämma mig för vad jag skulle köpa.. Måste fundera lite och sen åka hit på nytt.


Skulle ha varit värsta drömmen om jag skulle ha varit liten flicka och sett det här stora Barbie huset. Inne i huset fanns det många olika Barbie dockor och det fanns också en övrevåning men dit for jag aldrig.

Första gången jag såg dockor med cancer. 
Tänkte köpa en sån här för att stöda cancer, men glömde bort det.
När jag var yngre så älskade jag Bratz. Hade över 20 bratz dockor, haha!

Byggd av lego.

Ush den var skrämmande, den rörde på sig och vrålade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar