söndag 16 december 2012

Shopping

Har märkt att det är ju som om man tränar när man är och shoppar, haha! När jag vaknade för en stund sen så märkte jag att jag har jätte sjukt i armarna efter att ha burit på alla shopping bag-ar. Tar jätte sjukt då jag lyfter något eller böjer på armarna. Dessutom hade jag inte världens bekvämaste skor heller att gå omkring i butiker i 9h.. Jo UGGs är jätte sköna och varma men inte bra skor att ha på sig då man shoppar i flera timmar eftersom bottnet är så platt på skorna. Så nu tar det jätte sjukt då jag böjer/står på tå :D
Kom hem iaf med en "nyårs outfit"(är inte säker på om jag vill ha det på), 2par jeans, en pälskrage, några peplum toppar, mera underkläder från VS + hoodie + t-shirt, julklappar. Är ledig idag också så kanske jag hinner in till Manhattan för att ännu köpa en liten present som jag kom på att jag borde köpa. Har ju ännu pengar kvar på mitt metrokort som jag borde använda innan jag åker hem OM EXAKT EN VECKA!
Borde också ännu hinna till en härlig butik med frisör grejer. Super billigt och det värkar vara bra kvalité på allt också.

Märkte igår då jag gick omkring i butiker och köpte allt möjligt att när jag skulle betala och hade mina rabattkuponger med så behandlade "kassatanterna" mig helt på annat sätt än tidigare. Dom frågade om jag var från New York och dittan och dattan och gav komplimanger åt mig och allt möjligt, haha :D 
Lägger in flera bilder bara jag orkar ladda ner dom. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar