måndag 3 december 2012

Måndag

Idag vaknade jag 6:15am och har "babysuttit" enda från det till 6:15pm.
Var ut och gå i det +15 grader varma vädret. Köpte en liten julklapp idag åt min kära Ninja(min hund) idag. Hittade en jätte stor djurbutik har aldrig sett liknande. Dom hade saker för precis alla husdjur man kan tänka sig(säkert även saker för apor ifall någon skulle ha en apa som husdjur, haha), och jätte stort urval.
Hittade även en supermysig butik där det bara fanns olika kort(födelsedagskort, julkort ja allt möjligt) med härliga texter och jaa super fina kort!Ska ta bild imorgon och lägga in hit :)

Lagade mat också idag som överraskning åt min småkusins föräldrar då dom kom hem. Blev ris med spicy kycklingsås som faktist blev helt god :) Tog senare också ett långt bad. Har inte badat badkar på över 11år, hehe. Det var jätte skönt och avslappnande att bara ligga där med en iskall öl i handen. Efter badet så använde jag även en bodyscrub som doftar sååå härligt. Nu har jag lika mjuk hud som min (6månader gamla) småkusin :)

Har hunnit göra supermycket idag och nu ska jag och sova och hoppas på att jag är lika effektiv imorgon, Godnatt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar