tisdag 4 december 2012

Vibrerande hus?

Har länge funderat över varför det känns som om mitt rumm/säng skulle skaka på kvällarna när jag ska sova. Fick veta att det är för att tunnelbanan är här nära och det hela tiden kör tåg där och eftersom det är så mycket trafik här utanför. Tunnelbanan är ca200meter härifrån(stationen är ca1km) men endå "strålar" skakningarna enda hit. Mina släktingar sa att det här huset inte alls skakar lika mycket som deras gamla hus när dom bodde i Bronx. Tycker endå att det är lite obehagligt, man känner det ju inte om man går eller rör på sig men på kvällarna då man ligger stilla i sängen så känns det som om hela sängen skulle röra på sig, haha.. Känns kanske lite som en jordbävning eller nåt.
Nu ska jag så småningom börja sova, men innan det så ska jag kolla på lite mr. Bean. Har hittat en super app på min nya tablet där man kan se alla mr. Bean avsnitt (både "riktiga" och ritade) gratis! GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar