söndag 16 december 2012

min vecka i bilder

En väldigt seriös min.

Fick chock morgonen efter att jag tagit tatueringen då den var helt suddig och hemsk eftersom jag måste sova med bandaget på. Men sen när jag tvättade den så kunde jag pusta ut eftersom allt bläck som spridit sig omkring försvann:)

En jul ljustake American style. Diggar inte färgen på ljusen.. Dom är inte alls juliga..

Älskar att klämma på såna här. Dom här var jätte stora dessutom (ingen aning varför jag har foten på stolen haha :D).

Jämfört med mitt finger så var dom jätte stora dom där bubblorna!!

Mums filibabba.

Bästa lotion ever. Funkar på allt!

Köpte mini schampoo + balsam som jag sen kan ta med nångång när jag reser/åker någonstans.

Ny favorit dricka

En väldigt stor vinflaska(1,5l)

Thaifood.

Egoist javisst.

Väntar på metron.


Alltså jag är så kär i Manhattan/Timesquare att det inte är klokt. Skulle kunna gå omkring där dag ut och dag in i alla affärer och bara GLO på allt som finns där. 












Naked cowboy.





Såhär ser det ut i Macy's. Massor med folk överallt bland alla märken.


Empire State Building lös den här gången i blått istället för grönt som den gjorde förra gången jag var till Manhattan.

Chokolate brownie/cookie. Jo det är ett kex fast det liknar en "kakbit". Har haft en gäst hos oss enda sen onsdag kväll och hon lagar världens godaste mat!!

T-shirten jag har på mig fick jag på köpet då jag köpte 2 BHar från VS(fick själv välja färg, fanns säkert 20olika färger att välja mellan men fick så brått då det var kö bakom mig..).

Min iPhone skal samling från VS. Alla är tyvärr limited edition så finns inte mera.. 

Super rolig uttags sak som man kopplar till datorn och den har en on/off knapp! :)

Sugrör med choko "priplor" i. När man häller dom i ett glas med mjölk så blir det som kakao :)

Börjar förstå det där med att alla gnäller om att Starbucks alltid stavar deras namn fel. Nå jo inte har det väl kanske "bara" hänt 20gånger åt mig under den tiden som jag har varit här.. Men jo jag förstår deras misstag på mitt namn eftersom Sofia skrivs i Amerika(+många andra länder) som Sophia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar