torsdag 6 december 2012

Timesquare, macy's, Empire State Building

Tänkte ju inte på att fara och se på julgranen vid Rockefeller center då jag var där idag. Skulle dessutom ha blivit fina bilder eftersom det är mörkt och alla ljus lyser. Nu blir det bara några bilder från TimeSquare och Macy's skyltfönster :)





Ett måste att ta en ego bild i provrummetm, hehe.









Enda butikerna jag var in till idag var Forever21, Toys R us, Macy's. Inte så många egentligen om man tänker på att jag var 4timmar i Manhattan, haha! Nej men alla butiker här är såå stora så det tar en tid att gå igenom alla! Forever21 har 4stora våningar(menar väldigt stora!!!!!!!), Toys R us har 3 väldigt stora våningar + ett stort pariserhjul + många kafeterior + glassbarer, Macy's det är bara stort(som ni säkert vet)! 






Kommer ihåg när jag var liten och bodde i Esbo när vi alltid vid julen åkte iväg till Helsingfors och gick omkring och kollade i Stockmans julfönster. Det här är ju inte samma sak. Tycker att dom här fönstrena är jätte fina! 
All text som man ser i alla små rutor ändrar hela tiden som en slide show. Det är barn som har sagt sina ösnkingar, gulligt. 












Lysnade Empire State Building.

  



Älskar den här staden och hoppas på att jag någongång i framtiden får chans att komma hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar