onsdag 5 december 2012

Bildbomb


Härlig bodyscrub med världens godaste doft!


Inga bubblor i vattnet. Eller jo det var bubblor från början men dom försvann :(

Den/Dom som bor i det här huset har ALLTID någonting uppblåst i sin lilla inhägnad. Vid halloween hade dom pumpor, spöken och sånt, på thanksgiving hade dom en super stor uppblåst kalkon, och nu har dom snögubbar, haha :D


Känns så konstigt eftersom det är +15grader ute och man börjar se så mycket julpynt.

Älskar!


En av dom härligaste butikerna som finns, allt från pysselmaterial till roliga skämtsaker.

Måste bara köpa den här, haha! Om någon vill låna en penna av mig någongång så ska jag låna den en av dom här. Sen när hon/han läser texten på pennan så får den sig ett gott skratt kan jag tänka mig, eller jag iaf. :D

Julklapp

Köpte åt mig ett häfte/bok som jag länge dräglat efter. Tänkte att jag kanske skulle börja skriva ner mina mat-recept i den som jag lagar(om maten blir god då förstås, hehe).


Härliga kort! Köpte endast 2 eftersom dom var så dyra.

Melodin "hänger öronen på dig ner".


Tycker att det är så fint!

Ett sätt att bli fet på.

Underhåller mig själv medan min lilla småkusin sover i famnen. 

Namm! Bästa glassen någonsin! Är som i en lösgodisaffär bara att med glass istället. Man får själv välja en "mugg" åt sig av många olika storlekar och sen fylla den med vilken glass man vill olika smakers "pehmis" glass. Sen finns det en massa olika frukter, nötter, godisar, strössel som man kan lägga i. Sen får man välja om man vill ha den vispad eller inte(så som om den skulle bli en McFlurry). Sen väger man det som lösgodis och betalar enligt det, mums!

Ninjas julpresenter. På benen står det "Nice" och "Naughty". Så gulligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar