onsdag 5 december 2012

Julstämning

Det känns fel då man ser att folk går omkring i flipflops I DECEMBER!! Okej jag såg en människa som gick ute idag med fliflops men liksom endå, haha :D

Jag har sån julstämning speciellt nu när jag nästan har alla julklappar köpta :) Ska imorgon in till Manhattan/Timesquare igen för lite shopping, eller egentligen julklapps shopping + att jag ska köpa en till resväska åt mig för jag kommer inte att få allting att rymmas i den ena som jag har. Kostar bara $60 med 2 resväskor så det är mycket billigare än om jag skulle börja skicka paket hem som kostar typ $30/1,5kg.

Nåja iaf så har jag hela dagen gått omkring och nynnat på olika svenska julsånger. Det finns en jätte bra julsång som brukar spelas i alla butiker men jag kan inte hitta den någonstans eftersom jag inte vet vad den heter :( Blä.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar