lördag 1 december 2012

panik inlägg + råddigt rum

Har varit superduper duktig och STORstädat mitt rumm + klädgarderob. Då jag städade min klädgarderob så prövade jag tillika att packa min kapsäck på skoj för att se hur mycket det ryms i den. Och nej alla mina saker ryms inte med.. Buhuu, måste lämna kanske 1/4 av alla mina saker här iaf.. Sen måste jag ju ännu och köpa julklappar eftersom jag kan ju inte fira jul utan att ge någon en julklapp.. Hjälp mig.


Kanske en julklapp?

Då jag köpte för över en viss summa i VS så fick jag den här väskan(som alla produkter ligger på), bodylotion, parfym, bodysprej, läppglans i en goodiebag. Inte illa eftersom det här skulle ha kostat ca $150 om jag skulle ha köpt det själv.

Borde nästan fara till Manhattan på en shoppingtur ännu då jag har fått så här många rabattkuponger(dom där gula/guldiga korten från VS är värda mellan $10-500. Men man vet inte värdet före man betalar med dom.)

Njut av mitt råddiga rumm!




Njut av mitt städiga rumm.


Min resväska är "nästan" fullpackad.. Allt som hänger på bygel, förutom min väst längst till höger ska ännu få plats i resväskan, plus att jag har 5st handväskor som också borde få plats i den, eller nja egentligen inte för jag tänker nog ta med handbagage på flyget påvägen hem. Plus att jag har 5par skor men ett par tänker jag lämna här och ett par har jag på mig såklart men sen ska 3par skor på plats i resväskan. Plus min smutstvätt som jag ska tvätta. Plus att jag har ju mina småsaker som mina byrålådor är fulla av som jag ska få med mig hem.. Ääh snälla vad ska jag göra? Får snart panik, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar