söndag 16 december 2012

Söndag

Skönt att ha fått vara ledig ett helt veckoslut efter 9veckors intensivt arbete.. Är mycket jobbigare att sköta om en lite baby än vad man skulle tro..
Nåja tänkte först idag att jag skulle gå på en lång skön promenad för mig själv, men så fort jag steg utanför ytterdörren så märkte jag att det regnade.. Fick bli en till shopping dag för mig, men idag hölls jag här i Brooklyn. Började med att fara på en kaffe och sen gick jag in i alla möjliga små affärer som jag vanligtvis inte skulle rymmas in i med barnkärran då jag är ute och gå, haha! Hittade några härligt komiska men ändå praktiska julklappar. Hittade också många nya små "julklapps" affärer. Köpte inte så jätte mycket och det enda som jag idag köpte åt mig själv var den där "bärbara" telefonladdaren som jag berättade om i förra inlägget. 
Såg här såg mitt hår ut efter att jag kom hem från ösregnet... blä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar