torsdag 20 december 2012

Hej

Har inte haft tid att uppdatera bloggen förrän nu. Har jobbar 12h långa dagar och varit helt slut + att jag har haft migrän i 2dagar. 
Idag är det min sista "ordentliga" arbetsdag. Imorgon ska jag åka in till Manhattan ännu om jag hinner och senare blir det bio in American style. På lördag har jag inga planer förutom att kanske åka till en Shopping Mall och kolla runt lite om jag har tid. På söndagen blir det att packa mina resväskor och ta flyget hem till Finland. 
Tänk vad snabbt 10veckor/2 1/2 månad går.. Skulle så jätte gärna villa stanna kvar här ännu ett litet tag, men jag vill nog hem också. Borta bra men hemma bäst! Vem vet kanske jag någongång i framtiden reser hit pånytt och hälsar på min småkusin :-)

Hade ju beställt en till resväska så nu har jag packat ihop alla mina grejer för att se hur mycket utrymme jag har kvar. Ryms nog ännu lite kläder och kanske ett par skor! Har ju inte ännu köpt Converse.. Måste göra det imorgon om jag har tid eftersom dom är 50% billigare här än i Finland. 
en Sofia och en julgran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar