torsdag 29 november 2012

mat, blackfriday och annat kul

Äntligen har jag fått den här bloggen att fungera. Den är bara tillfällig så att jag ska kunna lägga in bilder :)
en "liten" strawberry smoothie. Tror att jag fick en large.. Men god var den för det ;)

Gott tuggummi men om man vill känna sig fresh i munnen efter att ha tuggat tuggummi så rekommenderas inte det här.

Mysdag

Mitt livs första thanksgiving.





Sen skulle jag ju vakna kl 4:30 för att hinna fynda något på blackfriday ;) Fyndade allt möjligt !!



Skulle sååå ha velat köpa en LV väska men dom är ju så svindyra! Den billigaste (som var typ lika stor som ett CD-skivs fodral) kostade ca $1200.. Så nej det blev en "lite" billigare väska(finns bild neråt). 

Empire State Building(och vs i vänstra hörnet, hihi).

GUL BIL

Inne i Macy's var det folk.. Plus att det fanns alldeles för mycket saker och märken att välja mellan.. Blev helt snurrig..



Toys R us

Aldrig tidigare varit med om en så här stor leksaksbutik! 

Ett stort "pariserhjul" inne i leksaksaffären.

Folk stod säkert och köade med sina barn i över en timme för att få åka runt ett varv i karusellen.

Söt ny outfit åt telefonen ;)

Absolut ny favoritglass.

Lagade mat för första gången på 6veckor. Blev Italienska köttbullar, pasta, tomatsås och broccolini.

Rörigt rumm.. Påväg till IKEA som ligger ca15minuter bort. Ny väska MK <3

Från IKEA fick vi med oss julmust och pepparkakor :)

Thailänds efterrätt "sticky rice" and mango. Mums.
Btw så hör nuförtiden thailändsk mat till en av mina favoritmaträtter :)


Orkar inte lägga upp allt som jag shoppade på fredagen  kom hem nästan $1000 fattigare.. Men köpte kläder, underkläder, parfym, väska, elektronik, smink (+en julklapp +födelsedags present).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar